tisdag 21 september 2010

Ett vackert par!

I går 13.00 blev vår dotter Fru Lennholm:)) Det är inte klokt vad åren går, tycker inte det är så längesedan som hon var en liten tjej som sprang runt här på gården och lekte. Nu är hon själv mamma och som sagt precis nygift:) De var så fina när jag hämtade dem och körde dem till Saras Hus i Henån där vigseln ägde rum. Jag hade lovat att passa Nicholas under tiden och sedan fotografera dem utanför. Men det var nära att det inte blivit några kort för när jag tog ur kameran ur väskan föll objektivet av och rakt ner i backen. Som tur var stod vi på en gräsmatta så det höll. Anledningen till att det föll av var att det var några små plastbitar som fallit av/lossnat från objektivet så det gick inte att "låsa" det. Fattar inte hur det gått till då jag inte tappat eller på annat sätt smällt till den. Men jag lyckades i alla fall hålla ihop kameran så det blev några kort:) Hampus kompis var också där och tog bilder så det ska bli spännande att se de bilderna senare (hans blir säkert mycket bättre eftersom han är fotograf) Det var inte så roligt väder för det duggregnade och det verkade som om det skulle öka i styrka också. Men det ska ju betyda tur med regn i brudkronan sägs det även om bruden var kronlös:)



Efter att vi fotat och regnet ökade i styrka så började den lille i barnvagnen att låta lite så mamma fick trösta lite:) Sedan körde jag hem herrskapet och jag åkte hem för att lite senare gå på fest hos min syster:)
Det blir till att fota med min lilla kamera nu ett par veckor då vi lämnat in objektivet för lagning eller vad de nu gör.

8 kommentarer:

  1. Tänk den dagen min gifter sig,äldsta är 17 nu. Jösses vad tiden går. Titta gärna in till mig och se vad jag gjort för höstpyssel av naturen idag;) Är supernöjd.

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis Monne! Svärmor "på riktigt". :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket jag missat på grund av tidsbrist,dammen kommer bli jätte bra,ska bli kul att se fortsättningen.
    Ett fint brudpar, din dotter har en väldigt vacker klänning på sig.
    Mariana

    SvaraRadera
  4. Ett sånt stiligt brudpar. Grattis.

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka!!!!!!! Så fina dom är. Ni måste vara otroligt stolta. Jag kom nu på att jag GLÖMDE skicka med Linda din present. Jag skäms så otroligt. Jag har fått totalt hjärnsläpp!!!!
    Hur kunde jag??????? Förlåt. Men den får vila här tills nästa år.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Fina blå blommor i buketten är där också, klematisfröställning ger +++++. Grattis till brudparet!
    /Anette

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Va fina de är !
    Ja åren går fort.
    I helgen var vi ute på orust och helt plötsligt ser jag dej i en helt underbar trädgård... va kul att få se var du bor och sen så var ju Göran där ochså vid bilen,detta var i söndags.
    Ha det så gott.
    Kram Mia Maräng

    SvaraRadera
  8. Härligt med bröllop! Och jo ett riktigt vackert par. Tur att du ändå fick bilder med kameran efter missödet med objektivet. Hälsn mimi

    SvaraRadera