torsdag 16 februari 2012

Spännande!

Den här krukan fick jag av älsklingen på Alla Hjärtans Dag:) Vi var på Nisses växter i Uddevalla för att köpa lite vinster till "entrelotteriet" på söndag. STA BoD har årsmöte och Gerben Tjerdsma kommer och föreläser:) Det ska vara två lökar i varje kruka enligt tjejen i kassan men ännu ser jag bara en men den som väntar på något gott...............;) Vi tyckte att detta kunde vara bra vinster så vi köpte och då fick även jag en kruka;)) Är så lycklig, för den här har jag hållit utkik efter sedan jag hörde talas om att den fanns i rosa:) Ska bli spännande att se den blomma i verkligheten.






Så här ska den se ut när den blommar;)) Bilden har jag "lånat" från nätet och hoppas att ingen blir jättearg på mig nu. Hoppas att mina två små lökar ( hihi inte mina bröst alltså:)) kan bli en sådan här blomsamling så småningom:))

8 kommentarer:

  1. Men ååå så vacker, lycliga du!Hoppas det snart blir ett helt hav av dom! Ulrika

    SvaraRadera
  2. Jättefina. Kul med en ny färg.
    Trevlig kväll!!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det är två i din kruka, var verkligen läcker, har inte sett den förut. (har du sett min fråga i tidigare inlägg om sticklingar?)
    /evab

    SvaraRadera
  4. Eva: Vad bra att du gjorde mig uppmärksam på din fråga, hade inte sett den:) Kan ju meila dig lite uppgifter om du vill, skriv din meiladress så fixar vi det:))

    SvaraRadera
  5. Ohh det var ju sådana jag skulle ha tag på.
    Det glömde jag.
    De är så fina.
    Klart att du har sådana du är ju på hugget du.
    ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  6. ÅÅ den vill ju jag också ha:) synd att du bor så långt ifrån så jag inte kan komma på det mötet och höra Gerben...
    Ha en alldeles underbar helg!

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig färg på blommorna.
    Idag har jag köpt frön som så småningom skall sättas i jorden och förhoppningsvis ge mig något att glädjas över.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera