fredag 3 februari 2012

Kallt ute men varmt i hjärtat:)

Igår när jag hämtade posten låg det ett paket där till mig:) Det var min vinst från en tävling som Monica med bloggen mickaspepparbacke hade för ett tag sedan:) När jag öppnade paketet låg den här fina lilla påsen med en lapp fastsatt. Om ni kikar in på Monicas blogg så ser ni att Ozzie och Boysen är hennes två fina hundar;)


Inuti påsen låg detta fina och söta hjärta- visst är det fint:) Tänk att jag vann ett av dessa fina hjärtan (broscher) som Monica gjort:) Tack snälla!!!!
Idag är det kallare ute än det varit på hela vintern hittills - 12,7 grader var det när jag klev upp vid halv nio ( gott att kunna ligga tills man vaknar av sig själv:)) Brrrr vad kallt, tur man har braskaminen nu:)

4 kommentarer:

  1. Grattis till det! Jag har aldrig sådan tur på bloggarna, men men, det kommer kanske.
    Ja braskamin är guld värd nu, det värsta är väl att man måste hämta ved ;-) Men vi har konstaterat att det går att elda pellets i den i nödfall med (pelletspanna)...

    SvaraRadera
  2. Grattis! :-) Det var verkligen ett sött hjärta du vann.
    Vi har rentav ännu kallare, men det spelar egentligen ingen roll om det är -12 eller -20, det är kallt hursomhelst :-) och skönt med brasa.

    Trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis till det fina hjärtat!! Jag är en sådan där som deltar i många tävlingar men vinner jag, icke det:)
    Här har vi kallt - 29 grader nu, tur att jag har värme inne i år.
    Ha en alldeles underbar helg!

    SvaraRadera
  4. Åå så fint hjärta! Visst måste det värma nu i permafrosten!

    /Anja

    SvaraRadera