tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag vill passa på att önska alla mina bloggvänner både gamla och nya en härlig dag !

Blommor, hjärtan, choklad och KÄRLEK är väl det som symboliserar just denna dag:) Dessa liljeblommande tulpaner får alltså bli mina blommor till er:)






Mitt hjärta är i dag även ert:) Choklad eller godis bjuder jag inte på, det får ni fixa på egen hand:)
Till sist men inte minst (snarare störst:)) är alltså kärleken! Detta lilla hjärta av vit sten, stor som en femkrona ungefär ser kanske inte mycket ut för världen men betyder oerhört mycket för mig. En gång för många år sedan var älsklingen och jag i Spanien och när jag låg och solade tog han en tur på stranden, när han kom tillbaka fick jag denna sten/hjärta som han hittat. Vad han sa behåller jag för mig själv, men det är kärlek och romantik så det förslår och det har jag för evigt gömt i mitt hjärta;) Känslan av kärlek vill jag gärna dela med mig av till er men stenhjärtat........... det är mitt, bara mitt:)

11 kommentarer:

  1. Tack för alla hjärtan du delar med dig!!
    Ha en underbar alla hjärtans dag!!

    SvaraRadera
  2. Dziękuję za piękne życzenia walentynkowe i z wzajemnie samych dni z miłością. *** Tack för den vackra hjärtans dag önskningar och andra samma dag med kärlek

    SvaraRadera
  3. Vilka fina tulpaner! Jag köpte årets första bukett igår, men jag tycker det är svårt att hitta fina. Dina var dock riktigt fina både till form och färg!
    Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  4. Åh.. jag blir riktigt rörd så gulligt du berättar o jag förstår att det är ett kärt minne.. kram på dig/Moa

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig romantiskt historia. Själv fick jag en tulpanbukett av min man idag - på mejlen. Nåja, han är go' ändå.
    Eva

    SvaraRadera
  6. Söt historia om lilla kärlekshjärtat du fick av din älskling.

    Många hjärtehälsningar till dig också
    Kristina

    SvaraRadera
  7. En sån fin historia med hjärtat :-)

    Trevlig alla-hjärtans-kväll!
    Annika

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar kärlekshistoria.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  9. Ja så är det kärleken är störst av alla.
    Jo jag är jätteglad för vintern.
    Det får gärna vara vinter ett par veckor till för min skull. Det växer så bra inne ändå.
    Fast sen skall våren komma med ett jättesprång.
    Ha det gott
    annika

    SvaraRadera
  10. Förstår att det hjärtat betyder något speciellt för dig//Britt

    SvaraRadera
  11. Underbar historia:) Fina bilder!
    Tittade på ditt tidigare inlägg...jösses vilken mängd med sticklingar!!
    Var räddom ryggen! Ha en bra dag

    SvaraRadera