måndag 6 februari 2012

En trevlig dag i Uddevalla!

Från att ha börjat som en helt vanlig, lite trist måndag förvandlades dagen till en jättetrevlig dag:)) Det började med ett telefonsamtal, Linda (Trädgård.........drakar och lite annat) ringde eller om jag ringde henne och hon frågade om jag ville följa med till Torp Köpcenter. Klart som korvspad att jag ville:)) Det blev en mycket trevlig dag och jag fick en present av henne också:) Den hade legat ett bra tag hos henne men nu fick jag den, en jättevacker och sagolikt mjuk sjal:) Den blev jag riktigt glad för:))
På Indiska köpte jag denna lilla hylla och, istället för en helt bedårande liten söt kanin som jag hittade i en annan inredningsaffär satte jag den här lilla nallen som jag redan hade:) Den är väldigt söt den också:)
I en för mig helt okänd och troligen nyöppnad affär hittade jag den här lilla söta ramen. Bilderna är nu utbytta mot bilder av Nicholas (barnbarnet)
Nu har dagen gått över i kväll och snart ska vi sätta oss och se på Tv, om den fungerar vill säga för Göran håller på att koppla in någon box av något slag som är kopplat till modem och ditten o datten och det återstår att se om det fungerar. Själv är jag en teknisk idiot när det gäller sådana saker så jag kan inte hjälpa till.

4 kommentarer:

  1. Gillar hyllan du köpte en sådan skulle jag behöva ha i brunt till mitt sov rum. vilket jobb med blommorna du lhar gjort. Ha det bra //Britt

    SvaraRadera
  2. Vilken bra dag du fick. Nyttigt att få köpa lite pryttlar. Gunilla

    SvaraRadera
  3. skulle tro ni haft en superkul dag i sällskap av varandra, två glädjespridare:)
    Ha en alldeles underbar dag!

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt ni verkar ha haft det. Alltid skoj när det händer något bra som inte var planerat.

    Hoppas denna tisdag också blir bra, kram
    Kerstin

    SvaraRadera