söndag 12 februari 2012

Magsjuka!

Tänkte bara skriva lite för att tala om varför jag inte skrivit sedan i torsdags och inte heller varit inne och kommenterat era bloggar. Har mått tjyvtjockt till ofrån i snart två veckor men har trott att det var magkatarr, förra fredagen var jag sängliggande nästan hela helgen men så kände jag mig bättre, var ju till och med i Uddevalla med Linda och var rätt bra då:) I fredags eftermiddag var det dags igen - riktigt ont och jag blev sängliggande igen. Igår fick jag bekräftat vad jag misstänkt - Magsjuka:(( Hela helgen har bestått av att vandra mellan sängen, toan,soffan och sängen igen. I dag känner jag mig dock mycket bättre så nu hoppas jag att det är på väg bort. Fördelen är ju att jag inte ätit mer än ca 1 tsk kokt kyckling sedan i fredags eftersom jag inte har varit hungrig det minsta. Vatten däremot har jag fått i mig i mängder:) Nu hoppas jag att jag kan fortsätta med att tappa i vikt det behövs sannerligen:)

6 kommentarer:

  1. Fy sjutton för magsjuka.Det värsta som finns.Och så lång tid du haft det.Hoppas nu att du kommer att piggna till.MVH

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt, det tar sådan tid att komma igen. Stackars dig, måtte det vara vändningen du upplevde. Ta det varligt med ätandet ändå. Krya på dig.
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Fy tusan för magsjuka.

    Fortsatt trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Fy fy fy jag hatar magsjuka. har hört att den är i närheten här också. hoppas att jag slipper i från den. Du får krya på dig//Britt

    SvaraRadera
  5. Usch och fy!!! Jag klarar mig för det mesta från magsjuka, men det vågar man väl knappt säga, då åker man säkert dit. Tur att det inte varar så länge, men det är ju ingen tröst, när man är mitt i. Hoppas att du är bättre nu, krya på dig!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  6. Eländets elände! Det är synd om dig - lite i alla fall även om du tappar några hekton ;)))
    Här har du en eländig till fast jag har influensa för första gången i hela mitt liv. Inte roligt. Också sängbunden med ett hekto mat /dygn.

    /Anja

    SvaraRadera