tisdag 21 februari 2012

Solen strålar:)

Idag strålar solen från en klarblå himmel och nästan all snö och is är borta i trädgården, gårdsplanen däremot är fortfarande isig men det tar på den minut för minut;)) Jag har börjat att tillverka lite olika modeller av armband (elastiska) pärlor och annat köper jag både nytt och begagnat:) Begagnade halsband klipper jag sönder och återanvänder alltså bara pärlorna eller vad de nu består av. Det gör ju att det oftast inte räcker till mer än ett enda armband av en modell så de är ju unika på det sättet:) Tänkte mig att ta 85 kronor inkl. frakt (inom Sverige) för detta.
Detta är också 85 kronor
85 kronor
Detta blå/vita har inget hänge så det tänkte jag ta 60 kronor för. Är någon intresserad får ni gärna höra av er:) Jag kommer inte att lägga in mer bilder på bloggen av mina armband men kan mejla bilder om intresse finns;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar