tisdag 26 april 2011

Den var inte död;))

Satte ut välkommenskylten i går;) Skulle kanske ha den ute året om för naturligtvis är människor välkomna även om inte skylten är där:) men jag vågar inte chansa, vill ju inte att den ska gå sönder.
Jag gjorde den på en keramikkurs hos Linda (Trädgård.......drakar och lite annat) förra året tror jag det var. Det kan jag varmt rekommendera föresten att gå på kurs hos Linda, vi har så himla roligt och kan göra så himla mycket kul saker:))






Blev så glad att min lilla Pulstilla albana 'Alba' (Vit Klocksippa) som jag trodde hade dött i vinter inte var död utan kommer för fullt:))
Det gör även denna Decaisnea fargesii (Narrbuske) som jag sådde för några år sedan. En väldigt trevlig buske måste jag säga:)

5 kommentarer:

  1. Vad trevligt att välkommen skylten kommit ut. Vem vet då kanske du får oväntat besök. Det gäller och ha kaffe hemma. :)

    Ha det gott, Kerstin

    SvaraRadera
  2. Vart också så glad här idag min katsura har överlevt vintern och det var fullt med blad på den. Hurra//Britt

    SvaraRadera
  3. Fin skyllt du har gjort!
    Förstår att ni hade det mysigt under kursen hos Linda.
    Trevligt då efterlängtade växter visar sig ovan jord när vi tror det är dött.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hej, hej! Ja, DEN kursen är det alla som besjunger. Får se om jag själv någonsin kommer att få tummen ur - dock inte denna vår i alla fall.
    Och så fin välkomstskylt du har tillverkat. Så klart att du är rädd om den!/Anja

    SvaraRadera