onsdag 12 oktober 2011

Rumkänsla!

Tycker att dessa rostiga "behållare" är så himla snygga:) de finns här på Tjörn och de fungerar som avgränsning till/mot en parkering. De är så enkla i sin utformning att det blir ett riktigt konstverk:) För tillfället är de fyllda med mängder av lavendel som fortfarande blommar jättefint:) Jag är helt såld på dessa "lådor". Ett mycket praktisk och kul sätt att skapa "rum" på en annars trist och platt parkeringsplats:) En eloge till den/dem som gjorde detta:)

4 kommentarer:

  1. Ja, men åhhh, vad snygga! Sådana vill jag också ha! :) Mia

    SvaraRadera
  2. Så snyggt. Flera rejält stora kärl, fyllda med en och samma växt. Jag kan beundra det men jag skulle aldrig klara av att hålla sån disciplin själv. Vill ha ALLT...

    SvaraRadera
  3. Usch aj,aj om ditt senaste halvår. Säg till om jag kan hjälpa dig på något vis ,nu om det är på rätt håll. Jag har fått bra kläm på pointsen;) Även om jag inte bevisade det denna veckan;) Kram/Fia.

    SvaraRadera
  4. Och bra tips där med rostiga kärl inför vårens projekt. Då behövs mycket ideér;)

    SvaraRadera