onsdag 19 oktober 2011

Idag fullständigt ösregnade det på morgonen men efter frukost var det uppehåll under ett par timmar;)
Göran fortsatte att lägga ut stenar runt den blivande stora rabatten i förträdgården. Mina leder vill inte det jag vill just nu så jag tittade på. Lite senare började det regna igen så då passade vi på att åka till tippen med en massa skräp som vi samlat på oss. Det var riktigt skönt att bli av med det:)




Detta är nog den sista blomman på Clematis integrifolia'Juuli' Inte dåligt att blomma från midsommar tills nu:)

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset om Hostan. Då får kladdet ligga där till våren..
    Visst är den söt den lilla Klematisen. Man blir glad för varje liten söting man hittar där ute nu
    Ninnekram

    SvaraRadera
  2. Jag lyckas inte med mina klematis...vet inte riktigt vag jag gör för fel...har 2 st. har fått typ 2 blommor/år av dem.
    ...förresten...är ny i branschen ;)
    Karla.

    SvaraRadera