måndag 10 oktober 2011

Fick in alla dahliorna idag och kollade sedan mina sticklingar och det visade sig att 3 st Clethra alnifolia (Konvaljbuske) har rotat sig och nu blivit krukade i bättre jord:) På eftermiddagen målade jag färdigt mitt skåp, köpte det i fredags på "Returvaruhuset" i Stenungsund i fredags för 70:- rena fyndet:)) Skåpet var klart och uppsatt så det vara bara dörrarna kvar:) Tänk vad lite färg och nya knoppar kan göra......................

...........vet inte riktigt vad jag ska ha i det ännu men lite har jag fått in i och på skåpet:)

4 kommentarer:

  1. vilket fynd!!! Och ännu bättre då du fick ta hand om det blev det:)
    ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Monne!
    Hihhii! Där var jag också i fredags och kom hem med 4 glas;)))!
    Jättefint skåpet blev!/Anja

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det blev. Du är visst lika galen i vitt, som jag :)

    SvaraRadera