måndag 21 november 2011

Så här blev de!

Ljuspåsarna alltså, här är några av dem som jag har sytt, motiven är mina egna foton som jag skrivit ut på skrivaren på "stryka-på-ark". Nu kan jag få nästan vilket motiv jag vill:)
Idag har jag varit med mamma och pappa på IKEA och nu har jag köpt förvaringslådor till hyllan i syrummet så att jag kan hålla ordning på alla pryttlar:) Hur det blev visar jag kanske i morgon.


Den här kransen av lav (vitmossa) omkring en ståltråd gjorde jag i går kväll, den får pryda mitt gamla fönster som jag har på väggen i vardagsrummet:)

5 kommentarer:

  1. Nu är det innepyssel som gäller ser jag. Mysigt! Skall försöka hinna med att titta in lite oftare nu när grävningen snart är klar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kreativ och duktig du är Monne!Jättesnyggt!/Anja

    SvaraRadera
  3. ÅÅ vilka fina ljuspåsar och kransen blev kanon:)
    Ha en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev.
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att jag fått dina pysselgener men att de bara inte aktiverats än. Du gör så mycket fint! När jag flyttat får vi ha pysseldagar tycker jag.

    SvaraRadera