tisdag 24 maj 2011

Blogguppehåll!

Gör ett litet blogguppehåll nu:) Det är lite många saker på gång nu för att det ska kännas roligt och inte stressigt att blogga:) I morgon årets första "Öppna Trädgård" Senare i veckan är det trädgårdsbesök som vi vill gå på och då blir det ofta lite sent:) Älsklingen är ledig och då passar vi på att njuta av både trädgård och sådant som vi båda tycker är trevligt. Så till helgen är det nog lugnare och dags för nästa blogginlägg. Till dess hoppas jag ni har det lika bra som jag och att ni inte stressar för det är inte så bra:) Visar enbild på Paeonia wittmanniana (Sidenpion) Nu har den blommat över för i år. Ha det gott vi hörs snart igen:))

9 kommentarer:

  1. Ja ibland måste man ta paus. Vi finns kvar när du är tillbaks;) Kram.

    SvaraRadera
  2. God Morgon!
    Du har såå rätt.Man ska inte stressa med boggandet utan det sk vara kul. Kram Mia Vi ses när du är tillbaks.

    SvaraRadera
  3. Så mörkt rosa din är.. min är mer pärlemorosa.
    Jag kan inte logga in för kommenterer på googlekontot så det får bli anonymt.
    PÖSS Linda

    SvaraRadera
  4. Ja man ska inte stressa genom livet,man måste ta en paus då och då.Sidenpionen var fin.

    SvaraRadera
  5. Ta det lungt så det inte blir för mycket för dig. Hoppas dagens öppna trädgård blir lyckad//Britt

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en riktigt bra vecka. Det verkar vara många spännande saker som ni har på gång. Jag förstår precis din känsla av att det är svårt att hinna med. :)

    Ha det gott, Kerstin

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker pion. Blommat över? Den var tidig.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Underbar pion! Jag har en buskpion med en knopp, som är på väg att slå ut. Det är den första blomman på den, så det är lite spännande, jag vet inte riktigt hur den ser ut!
    Hoppas att du får det riktigt gott under din blogg-time-out!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  9. Fin bild på pionen! Pioner är härliga!

    SvaraRadera