torsdag 4 november 2010

ULLARED!

Som ni märkte så skrev jag ingenting på bloggen igår. Vi var nämligen på vift:)) Vi åkte från Orust (hämtade dottern) vid 9.00 och åkte mot Ullared! Det var kanske inte det bästa valet av dag då det var höstlov men vi åkte ändå som sagt:) Vädret var absolut inte på vår sida, det regnade mer eller mindre hela vägen och det var mulet och trist men vad gjorde det för vårt humör var på topp)



Väl framme var det som tur var uppehåll för det var en "liten" kö på en halvtimma innan vi kom in:) Att vara inne på Gekås varuhus HELA dagen är jobbigt men vi hittade både det ena och det andra och vi var nog alla tre ganska möra när vi gick mot bilen men vi hade haft en trevlig dag ändå bland alla dessa människor. Att jag sedan såg BÅDE Morgan och Ola-Conny (Tv-serien Ullared) gjorde ju inte saken sämre:)))) Vi var hemma igen vid halv åtta på kvällen och då var det gott att sjunka ner i tv-soffan.

4 kommentarer:

  1. Har aldrig varit där. Svägerskan pratade väl om stället för många år sedan och jag kunde väl aldrig tro att det skulle bli en hel tv-serie av det. Undrar jag om jag kommer dit någon gång. Jag tror inte det. Jag är allergisk mot köer. :)

    SvaraRadera
  2. Vad ni är tappra som klarade av den kön!
    Och tur att fynden var värda tiden :)

    SvaraRadera
  3. Ullared besökte vi för jättemånga år sedan och jag kan ju tänka mig att det är dubbelt så stort.
    Tv serien brukar vi se på så kanske det blir något besök dit framöver. Det är ju en bra bit för oss men visst kan det vara värt ett besök igen.

    Ha en fin Allhelgona Helg

    SvaraRadera
  4. I måndags var jag i ullared. Ingen kö in men massor med folk där inne en dum dag att välja när det var skollov men det varinget jag tänkte på när jag bokade resan//Britt

    SvaraRadera