torsdag 25 november 2010

Det är rätt mysigt att gå inne och pyssla lite när snön yr utanför och det är 4 grader kallt:)) Nu har jag gjort min "adventsbricka" klar för i år.
Om en stund måste jag dock ge mig ut i snöstormen för att släppa in killen med tvättmaskin och torktumlare i sonens hus. De skulle komma mellan 0.900-10.00 skrev de i ett sms till sonen, de har inte kommit ännu;( Man kan aldrig lita på hantverkare/installatörer. Men eftersom jag har bestämt mig för att försöka vara mer positiv får jag se det som att jag nu kommer ut och får lite frisk luft och en promenad:) Jag behöver svalka av mig lite (har en tendens att hetsa upp mig över sådana här saker och bli skit arg)

5 kommentarer:

  1. Visst är det irriterande när folk säger en viss tid och sedan inte dyker upp just då. Själv blir man ju uppbunden, vilket de kommer eller inte, för man väntar ju i det längsta. Du får i alla fall njuta av den vackra advetsbrickan, när du kommer hem. /Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker Adventsbricka du gjort. Jag ska göra min på måndag :)
    Jag förstår din frustration men det är ju bra att du bestämt dig för en positiv inställning...fast bestämma sig är ju inte riktigt detsamma som att efterleva det man bestämt...eller hur..åtminstone inte för mig:))

    SvaraRadera
  3. Usch det är så jobbigt att vänta på hantverkare!
    Brickan blev jättefin Monne.. lika fin som du!

    Du var så himla snygg i din nya kappa!!!!

    Titta över till mig lite vet ja..
    och hoppa på min utmaning!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt du gjort det. Jag kan se framför mig hur du går det hemma på Tjörn och trallar för dig själv och myser.

    Ha det gott, Kerstin

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Gillar din fågel riktigt skarpt ;-))
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera