fredag 26 oktober 2012

Värd lite blommor!

Morgonen och förmiddagen var mulen, blåsig och kall men fram emot eftermiddagen sken solen och det blev riktigt fint. Efter att Göran och jag fått in nästan alla perenner som ska in, satte jag igång att storstäda när G åkte till jobbet. Lite senare på eftermiddagen åkte jag iväg och handlade lite med sonen, då köpte jag lite blommor som jag arrangerade i en kruka;) Tyckte att jag var värd lite blommor när jag städat och putsat hela dagen:) Nu brinner brasan och som ni ser ligger Bobo redan på sin kudde och jag ska sätta mig bredvid om en stund och läsa en bok. Får se om de andra katterna kommer de också eller om de ligger kvar där de ligger, en i källaren och en i sovrummet:) Blir nog ett glas vin framför tv:n senare när G kommit hem. Ha en trevlig helg alla!

1 kommentar:

  1. Låter som det kommer att bli en trevlig kväll. Min katt gillar också när man tänder en brasa/Britt

    SvaraRadera