lördag 6 oktober 2012

En dag utan regn!!!!!

 Idag har det varit en helt underbar dag:) Göran var på Botan med Rhododendronsällskapet och de hade ju verkligen tur med vädret:) Jag var med Emma o Nicholas på Göksäter på morgonen efter att ha varit uppe och gett mina små "barnbarn" mat:) Så himla bra att vi bor så nära att vi kan hjälpa varandra med våra älsklingar:) Sedan var det födelsedagskalas för Görans brorsdotter och nu i eftermiddag/kväll gick jag upp igen till "barnbarnen" för att ge dem kvällsmat och busa lite med dem:) Solen sken så vackert över viken och jag kunde inte hålla mig från att ta ett foto genom den vackra gamla eken framför Henriks (sonen) trappa medan ..............
 ...........dessa små rara flickor sprang som galningar fram och tillbaka jagande löv som blåste omkring:) Detta foto var det enda som blev något sånär bra, de andra blev suddiga nästan allihop eftersom de inte satt stilla:) Efter att ha hållit dem sällskap en stund gick jag hem igen över berget och.............
.............tog ytterligare ett foto över viken:)

4 kommentarer:

  1. Underbara kattungar! Skulle kunna ha massor av dem, de är bara sååå ljuvliga :) Sofias Tiger har vuxit till sig nu, börjar bli en ung herre men är fortfarande lekfull :)

    Det var himla skönt att äntligen se solen! Jag har varit ute hela dagen och hoppas så att det blir ett par dagar till med fint väder.
    Ha det gott, kram ♥

    SvaraRadera
  2. Du - Ni bor väldigt vackert- OCH det är gott att få njuta det genom dina fina bilder. Tack
    Ninnekram

    SvaraRadera
  3. Du bor så otroligt vackert till!!!Underbar utsikt!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken utsikt, vilka söta kissekatter!

    SvaraRadera