torsdag 16 december 2010

Varm i hjärtat!

Idag är det plusgrader och det töar för fullt. Inte så jätteroligt om det nu fryser på detta;( och fryser lär det göra redan i kväll så det är bara att hoppas att det inte blir för besvärligt för alla som måste ut och köra bil. Jag känner mig i alla fall mycket bättre för varje dag och jag blir alldeles varm i hjärtat av era tips på hostdämpande brygder och "uppeppande" ord:)
Varm i hjärtat blev jag också förut när min goa storasyster kom och hälsade på och hade med sig denna fina lykta till mig:) Jag ÄLSKAR lyktor! Nu ska jag gå ut och plocka in lite barrkvistar och annat smått o gott till ett ljusarrangemang, det gäller att passa på medan det är tö:) Har jag tur kanske jag kan få tag i lite mossa också.

2 kommentarer:

  1. oj, få tag i mossa nu?? synd jag inte bor närmare dig så hade jag kommit över med lite mossa:)
    Ha det gott!!Berit

    SvaraRadera
  2. Vilket fint stilleben som du byggt upp. Håller med om att ljuslyktor är superfina. Man kan inte ha för många av dem.

    Jag börjar sakta men säkert inse nu att det är 1 vecka kvar till julafton, så nu är det dags att gå ner i källaren och ta upp lådorna med juldekorationer, det blir 12 personer på julafton, så det ska bli kul att göra fint. Ha en härlig julhelg. /Ann

    SvaraRadera