måndag 6 december 2010

Idag har det varit vackert väder med sol. Har mest farit runt och uträttat en massa ärenden. När dagen gick över i eftermiddag blev plötsligt ljuset helt fantastiskt ute:) Jag hade som tur var kameran med mig så innan jag körde iväg från parkeringsplatsen var jag tvungen att fota lite:)) Bakom de stora snöhögarna var ängen totalt dold i vit alldeles trolsk dimma, himlen ovanför skogen skiftade i rosa,lila och guld:) Just där och då skulle man haft en veranda med öppen brasa och älsklingen bredvid sig i en soffa med en massa filtar och ett glas rött:))

4 kommentarer:

  1. Idag har varit helt underbart ute. Det blev en långpromenad. Vackert med dis och dimma.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vi har också haft ett underbart väder idag!!jag älskar det där ljuset som snön?? ger det blir så blått
    Ha det gott!!Berit

    SvaraRadera
  3. Vilken bild!

    Jag har blivit så dålig med kameran. Jag vet i ärlighetens namn inte ens var den ligger. Jag får gå och leta. För nu är det ju så vackert ute.
    Jag vill få en bild på fåglarna som smaskar i mitt äppelträd.

    Tjo och tjim
    cz

    SvaraRadera