lördag 10 oktober 2009

Objudna gäster!







Tittade ut genom fönstret för en stund sedan och VE O FASA dessa smäckra marodörer stod där och mumsade i sig för fullt. Nu verkade det inte som om de var på något viktigt (azaleor eller så) utan mer lite betande i största allmänhet. Jag är ju en kvinna med många olika sidor i min personlighet så den mer blodtörstiga sidan av mig säger "förpassa dem till de sälla jaktmarkerna" medan den andra mer humana sidan säger att "åh vad vackra dom är ändå" Så vad gör denna veliga kvinna då? Jo hon smyger försiktigt ut ur rummet hämtar kameran (utan att andas, de kan ju höra det) in igen (fortfarande utan att andas) och försöker att ta ett så bra kort som möjligt genom fönsterrutan. Det kan ju vara roligt att ha en bild på dem. Men efter att ha hållit andan i flera minuter;-)? så blir det lite si och så med stabiliteten i händerna. Ska nog ändå be svågern att komma med bössan någon dag tror jag, eller.........

2 kommentarer:

  1. Hahaha.....vad roligt skrivet! Jag hör nog också till den känsligare sidan av kvinnosläktet. "De är ju så söta!". Har visserligen inte haft några större problem med dem ännu....tvi,tvi,tvi...

    SvaraRadera