torsdag 29 oktober 2009

Kär vid första ögonkastet.

Detta lilla bedårande väggskåp hittade jag av en tillfällighet i en urmysig liten butik i Jörlanda. Jag åkte in för att titta efter novemberkaktus i Hartills Trädgårdar men fann inte vad jag sökte just då. I den lilla butiken Mia Maräng på gården utanför fann jag istället detta;) Tänk att man kan förälska sig i ett skåp, fniss. Här har jag hängt upp det i sovrummet.
En av alla mina änglar + en antik liten kristallkaraff får pryda skåpet ovanpå så länge tills jag  vet vad jag ska ha inuti. Kommer säkert att rota runt länge o väl bland sakerna här hemma innan jag bestämmer mig för vad jag ska ha det till. Men nu hänger det i alla fall på min vägg;)

2 kommentarer:

  1. Verkligen jättesött!! Så "du"... :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oh va fint det blev, det passade ju jätte bra där.Jag är glad att skåpet kom till dig.Vilken mysig blogg du har.
    Hoppas vi ses snart igen.
    kram Mia Maräng

    SvaraRadera