tisdag 26 juni 2012

Uddevalla i dag!

Idag var det första soliga dagen på länge och som inte regnet har hängt över oss:) Strålande fint väder hela dagen - typiskt då att jag inte kunde vara hemma:( Men jag ska inte klaga, hade lovat mamma att köra henne till hudkliniken på sjukhuset i Uddevalla. Pappa har ju kommit upp i åren och vill inte köra så långt längre. Vi hade en trevlig dag efter att mamma varit hos läkaren. Blev bjuden på middag och vi strosade runt lite på Torp:) Under tiden jag "roat" mig med shopping hade min käre make varit duktig och rensat flera stora rabatter:) Det finns numera ett helt BERG av ogräs på komposthögen:) I morgon hoppas jag att vädret är lika fint så att jag också kan vara ute och pyssla runt i rabatterna men nu blir det avkoppling framför tv:n. Den här söta pelargonen har jag inget namn på men den blommar kopiöst och har små fina blommor:) Ville visa er den så ni får något fint att titta på också och inte bara får en massa text att läsa;)

1 kommentar: