tisdag 16 april 2013

Känns bättre idag!

 I dag känns det lite lättare, gråtattackerna som kom i går med jämna mellanrum har faktiskt uteblivit helt idag. Saknaden är inte mindre men jag vet ju att hon haft ett långt och fint liv hos oss och att den här dagen skulle komma förr eller senare så....... Tänkte visa er lite av vad jag gjorde på keramikkursen i helgen hos Linda. En skylt att hänga i valvet in till just "sagolunden" som vi kallar det:) Den ska hänga i kedjor.
Ytterligare en skylt blev det, denna gången till "kärleksstigen" den som hänger där nu är i trä och har blivit lite rutten av väder och vint vid det här laget.
Till en lite kraftigare armerings"pinne" gjorde jag detta slott, underdelen blev inte klar i söndags så den har jag inte fotat ännu:( men den gjorde jag klar idag och den ska alltså sitta under den här delen men - ja, ni får se när den är färdig om det nu håller i bränningen:)

2 kommentarer:

  1. Känner med dig i din sorg efter Ayla. Är också en stor katt älskare och har sörjt några stycken. Kram på dig //Britt

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt tillverkat! Kommer bli kanon! MVH Mia

    SvaraRadera