söndag 3 november 2013

Mina lökar ;)

För ett par veckor sedan köpte jag dessa två amaryllislökar på Blomsterlandet de var på rea så de kostade bara 39.90/styck och de kunde jag naturligtvis inte motstå:) Jag planterade dem i var sin kruka och jag såg ju redan i butiken att det var minst två knoppar på varje lök och nu kommer de så fint:) Ska bli spännande att se om mina lökar ( haha) verkligen är 'Apple Blossom' som det står på etiketterna ibland har jag köpt vita och de har visat sig vara röda. Spelar ju i och för sig ingen roll men lite retfullt är det ju:)

1 kommentar:

  1. Härligt Monne. Jag har nyss tagit fram mina amaryllislökar också. Ska bli kul att se om de blommar till advent. De har ju blommat ute i sommar.
    Du, det var störtkul att vi fick träffas i Linköping och kanske vi ses nästa sommar med :)

    SvaraRadera