onsdag 13 november 2013

En tur till Gökis!

Tog en tur till Göksäter i dag tillsammans med min syster, det var ett trevligt avbrott i vardagen. Har jobbat  med att fixa i ordning boendet för svärmor som nu fått permanent boende på en demensavdelning. Hoppas att allt blir bra för henne nu med sina egna möbler och prylar omkring sig. De (Gökis) har ju börjat med alla julsaker nu så vi gick omkring där och njöt av allt rött, vitt, gult, glittrigt och ja, allt som hör julen till:) Hittade de här kvistarna som jag tyckte skulle passa bra i mitt gamla krus men jag får nog köpa några till;)
Köpte även en burk dekorsand som jag hällde i det här setet sockerskål/gräddkanna, ville ha lite stadga åt värmeljuset. Tyckte att det blev fint och det var ju synd att låta dessa vackra glassaker stå i skåpet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar