söndag 6 september 2009

Lite konst och installationer i vår trädgård.

En balettdansös i brons. Fick jag av Göran i julklapp. Han tyckte nog att den påminde om mig kanske;-) Badflickan på bilden över fick jag på vår bröllopsdag i år, jag fullkomligt älskar dessa damer.
Tranorna fick jag i julklapp ett år och nu står de i rabatten "Lilla Japan"
Den här fågeln har jag gjort i stengods hos LindaLunda.
Likaså detta slottet. Det står i förträdgården.
Katterna i brons gillar jag skarpt.
Här är alven som jag förälskade mig i handlöst när jag såg den första gången. Nu står den i förträdgården och gör mig glad varje gång jag går förbi.

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej Monica
    Kul att hitta dig i bloggvärlden!
    Vad mycket fint du visar!
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Jättefina figurer! Jag är oxå otroligt förtjust i de tjocka damerna! Var har du hittat dem???
    /Lillianna

    SvaraRadera
  4. Hej Lilliana, jag gillar oxå de tjocka damerna jättemycket;-) de finns i Svanesund på Orust i en butik som heter Svanestones.

    SvaraRadera
  5. Badflickan var ju urgullig :) Tror inte jag sett den innan... eller...
    Fast alven skrämmer mig fortfarande :)

    SvaraRadera