torsdag 6 februari 2014

Otålig och gnällig!

Februari är årets kortaste månad men just nu känns den väldigt låååång:( Troligtvis för att jag inte riktigt återhämtat mig från luftrörskatarren, känner mig så fruktansvärt trött men det blir nog bättre när solen behagar att visa sig;) Tog en liten runda i trädgården och mycket av snön har töat bort men hujeda mig vad platt och ogrönt det ser ut, men snart ser det ut .................
 ...........så här:) Fast jag vet att det platta och brunrisiga snart är ett minne blott är det varje år lika svårt att få in i huvudet :)
 Idag..........
 ...........och från förra året.
 Tänk att något så otroligt platt, trist, intetsägande och ofärgat kan bli..........
.........så fullt av volym, roligt, spännande och fullt av färg :) Får väl försöka att stå ut en tid till. Ni får ha överseende med att jag alltid är väldigt otålig och gnällig vid den här tiden på året, det hör liksom till :)

3 kommentarer:

  1. Instämmer gärna i gnället! Februari är som en lång mörk tunnel - men ibland anar man lite ljus i andra änden… Dina sommarbilder var precis vad jag behövde idag!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. I år känns längtan värre än vanligt, tycker jag...

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Hurra för att februari äntligen är här! Kort månad så att vi snabbt kommer till mars :) Som vi längar alla efter sol och vår och kunna vara ute och greja. och gnällig får man vara när man inte mår bra och bara längtar. Hoppas du snabbt kryar på dig - såg att du hittat världens mysigaste tv-serie - den får humöret på topp :) Ha en bra helg ♥

    SvaraRadera