torsdag 16 januari 2014

Lite pyssel!

 I går kväll pysslade jag lite, ville använda det gamla nyckelskåpet igen i hallen men det passade inte riktigt in i stilen med den bjärt rosa blomman på så jag tog vad jag hade hemma......
.......ett gammalt vykort som jag klippte till och fäste med decoupagelack :) Det blev ett helt annat intryck och passar mycket bättre in nu:). 
I söndags kväll bröt en elak infektion ut i min kropp, feber lungsmärtor och hosta. Nu känner jag mig bättre men långt ifrån bra, jobbigt att andas och jag låter som en kraxande kråka:( Hoppas att jag inte åkt på lunginflammation utan att jag är ännu bättre i morgon. Det händer mycket i hallen nu och snart är det helt klart, möbler (skänk och pall) beställdes innan jul och idag beställde jag en hatthylla:) Hoppas att vi inte behöver vänta mer än en vecka till innan vi kan få hem dem, vill få det klart nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar