onsdag 8 juni 2016

 Trädgårdsamatörernas Dag/Nationaldagens öppna trädgård lockade en hel del människor, växterna på försäljningsborden såldes de av och alla fina o gulliga kommentarer om vår trädgård lever jag länge på :) Idag har jag tagit det lite lugnt och hälsade på mamma en stund :)
 Visar några bilder från förra onsdagen när mamma, min syster o jag hälsade på min moster i Marstrand. Här är vi på en liten promenad på Marstrandsön, min moster bor på Koön så vi beslutade att efter middagen hos min moster åka färjan över och fika på Bergs Café. Från vänster till höger min moster, mamma och syrran.
 Älskar dessa små bakgårdar o prång:)

 Här är backen ner till kajen och sedan är det bara en liten bit kvar till.........
......... vi äntligen kunde sätta oss (vila min rygg) i skuggan och fika :)

1 kommentar:

  1. Älskar Marstrand! Bodde o jobbade därute sommaren som jag väntade Martin.....
    Kul att det kom så många när ni hade öppet, önskar jag hade kunnat vara där <3
    Ha´t himla gôrgôtt trots ryggontet
    Nina

    SvaraRadera