fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, även om det är väldigt kommersiellt och det många gånger går till överdrift det här med alla "dagar" som man ska fira så är det ju väldigt roligt att få blommor och choklad av älsklingen:) Chokladen är redan uppäten men dessa ljuvliga papegojtulpaner kan jag njuta av ett tag till. Nu har vi ätit en god middag (mitt sätt att visa honom min omtanke:)) och jag ska fortsätta att sy på min lampskärm, aj aj vad ont i fingret jag har efter nålen, men jag kan inte använda fingerborg för det känns helt avigt:( Får snart sätta ett plåster på fingertoppen i stället. Skärmen ser rätt bra ut hittills men det är en hel del kvar att sy så vi får se hur slutresultatet blir:) Ha en fin helg alla och var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. Fin fina tulpaner. Aj aj här är en till som inte kan sy med fingerborg.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera