torsdag 1 november 2012

Dåligt utbud!

 Regnruggigt väder o noll inspiration att göra något vettigt har jag suttit i soffan och läst med Bobo bredvid mig hela förmiddagen:) Vid tolv hade Göran vaknat efter sista nattpasset  och efter att ha fått lite kaffe o mat i sig åkte vi till Uddevalla för att handla lite. Hade lite ärenden att utföra och var bl. a inne på Plantagen och skulle köpa en gravdekoration och ljung (Calluna) för att smycka Görans pappas grav,  vilken besvikelse:( Så otroligt dåligt utbud av dekorationer att det var skamligt, inte ens ljung hade de. Det enda som fanns var ca 15 krukor med halvvissen klockljung. Nä, vi får köpa något i morgon i stället. Nu har Göran åkt till SportLife för att träna och jag ska fixa till lite mat tills han kommer hem:) Den här söta lilla vattenkannan i porslin med blomma fick jag av mamma o pappa i förrgår:)
 Köpte några prydnadspumpor på ICA häromdagen, himla fina som färgklickar på bordet:)
Köpte tidningen Drömhem & Trädgård i dag så jag ska nog sätta mig och läsa i den tills Göran kommer hem:)

2 kommentarer:

  1. Tråkigt när allt är slut. Hörde tom att Heben var slut. Vilken fin liten kanna.
    Hoppas du får en skön soffa stund i soffan med den nya tidningen.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Den lilla kannan var väl jättefin. Hoppas du hittar ngt på hemmaplan och att du fick en skön stund med din tidning..
    Ninnekram

    SvaraRadera