onsdag 21 januari 2015

Det var nervöst!

 Det har snöat lite till o från de senaste dagarna men eftersom det varit plusgrader har det ju försvunnit lika snabbt utom här i den nya rabatten:) Från köksfönstret får man en riktigt bra översikt om hur det kommer att se ut när det är klart. Förra året lovade vi TAG (Trädgårdsamatörerna Göteborg) att vi skulle hålla ett föredrag hos dem på till våren. Det var i går :) Det var rätt nervöst för vi känner ju så många där så det kändes värre än när vi varit på andra ställen. Det gick dock bra och jag hoppas att ingen var besviken, vi var nöjda i alla fall:)
Den här söta urnan med krokus i fick vi som gåva!

4 kommentarer:

  1. Ett ärofullt uppdrag som jag är övertygad om att ni genomförde med glans! Synd att det är så långt till Göteborg!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Ni skötte er finfint:-) Kul att träffas!

    SvaraRadera
  3. Med er kan väl inget gå galet, du som är så tystlåten :) Förstår att ni med eran kunskap höll ett strålande föredrag..

    Ha en underbar dag önskar den andre tystlåtne :)

    SvaraRadera
  4. Åh Monne!
    Jag hade inte glömt ert föredrag och hade sett så framemot det. Är så ledsen att jag inte kunde komma.
    Men, när man får oväntat, kärt och lite ovanligt besök då går det inte att sticka iväg.
    Det här är f.ö. den andra gången som liknande situation inträffar. Jag får väl meddela folk att tisdagar är ingen bra idé...
    Jag är övertygad om att det gick strålande...Hoppas innerligt att ni håller fler så att även jag kan få vara med och lyssna.

    /Anja

    SvaraRadera