tisdag 21 januari 2014

Väldigt synd om mig!

 Idag var jag och hämtade hatthyllan:) Den ser vitare ut på bilden än i verkligheten, blev väldigt nöjd. Var också hos doktorn för att kolla så jag inte hade lunginflammation eftersom jag hostar varje gång jag drar ett djupt andetag;( Det visade sig att det var en rejäl luftrörskatarr så jag fick slemlösande hostmedicin så nu hoppas jag att det inte tar upp till sex veckor ( ve och fasa! )innan det går över det var nämligen det doktorn sa till mig. Bläääää! 
Jag tyckte i alla fall att jag var värd tre buntar tulpaner:) Det är ju ändå väldigt synd om mig :)

4 kommentarer:

  1. Klart att du är värd det.Hoppas du blir frisk fort.
    Kram/Gunsan.

    SvaraRadera
  2. Det där lät inget kul alls. Testa med att andas in mynta. Jag brukar koka mynta och andas in ångan genom en linneduk.
    Det lindrar iallafall.
    Krya på dig
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Stackare! Hosta är himla jobbigt, hoppas du kan ta det lugnt!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  4. Visst är det synd om dig ;-)). Vad säger du om att åka till Gbg vid 15-tiden på tisdag? Gör vi det kan vi hinna ett loppisbesök :-))
    Krya på dig och trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera