måndag 27 januari 2014

Man får lov att fuska!

I julas fyllde jag den här "väskan" i plåt  med tallkvistar i "siden" och flyttade ut den till köket då jag var rädd att det skulle bli för varmt när vi eldade i spisen.
Nu tyckte jag det var dags att ta bort julblommorna så jag planterade en garderobsblomma och lite murgröna i den, de ska nog klara av ljusbristen i alla fall ett bra tag:) Några fritillarior i framkant vårade till det lite :) De lära klara sig längst eftersom de är av plast :) Man får lov att fuska ibland och de ser väldigt naturtrogna ut faktiskt.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så snyggt.Var har du köpt den plåtväskan?Den är ju så läcker.
    Gunsan.

    SvaraRadera
  3. Gunsan den köpte jag i en butik (Blomsteraffär) i Jörlanda för några år sedan.

    SvaraRadera
  4. Riktigt fin flakong du har fyndat.. Själv har jag ärvt en. /Anja

    SvaraRadera
  5. Hello to every single one, it's actually a fastidious for
    me to pay a quick visit this website, it contains useful Information.

    Here is my website http://friendfeed.com/valentinmiu

    SvaraRadera