onsdag 23 mars 2011

Start av vårbruket!

Vaknade till ännu en dag med strålande solsken, kan man bli annat än glad:) Igår kväll var vi alltså och lyssnade på Bernt och Gun-Britt Nilsson som pratade om alpiner. Det var både trevligt och informativt:) Tyvärr hade de inga växter med till försäljning;( men de hade några som var med på lotteriet men jag vann inga av dem:( Men det var trevligt att träffa både "gamla" och nya vänner:) Anja (Anjas Hill) träffade jag irl för första gången och det var jätteroligt:) Här är ett foto på Bernt Nilsson, tyvärr missade jag att Gun-Britt, hon satt vid datorn.






På prisbordet/scenen var det mycket Lewisior och Primulor och jag vann en av varje och det är jag ju naturligtvis glad för:) Idag blir det till att försöka få ordning på första rabatten i trädgården. VÅRBRUKET ÄR IGÅNG:))

4 kommentarer:

  1. Vilket trevligt prisbord. Jag vill också ha en ny Lewisia. :)

    Lycka till med vårbruket idag.

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Så underbart det låter. Verkligen fuskigt det där med att påta i rabatten. Min trädgård ligger fortfarande begravd i snö. Blir frustrerad av att inte få börja.

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du vann. Vår bruk låter ännu långt borta för mig, men fortsätter det i denna fart så kan jag också börja//Britt

    SvaraRadera
  4. Hihhii! Det var riktigt trevligt att ses!/Anja

    SvaraRadera