söndag 14 februari 2016

Från minus till nollgradigt :)

 Denna Alla Hjärtans Dag började grå och kall, bara -7,8 grader och de stackars fåglarna satt uppburrade i grenarna som vi ser i från köksfönstret. Men under förmiddagen steg temperaturen för att vid 1-tiden vara nollgradig. Solen sken och det blev ett underbart väder :) Älsklingen bjöd på middag ute och på väg till Stenungsund stannade vi till för att ta lite bilder vid Tjörnbron:)
 Bohuslänska klippor (om än med snö), solglitter i vattnet kan få vem som helt på gott humör.
 Bryggan ut till Lilla Brattön.


Fick också fina tulpaner av min älskling och nu står de på köksbordet för att kunna avnjutas ordentligt :)

4 kommentarer:

  1. Sicken mysig gubbe du har! Men min är inte så pjåkig heller, fick också tulpaner och hemlagad middag:-)
    Allt gott/Laila

    SvaraRadera
  2. Ser ut som det var vår lite vår i luften på Alla hjärtans dagen! Rart med bukett och middag, jo jag fick också.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha varit en bra utflykt, vacker.
    Jag önskar dig en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Förlåt Monne! Vet inte vad som hände men helt plötsligt flerdubblades min kommentar! Du kan ju radera dem helt.
    Jag ville bara säga att din alla hjärtans dag tycks ha varit fin. Utsikterna från Tjörnbron är alltid lika hänförande!
    Ha det fortsatt fint!
    /Anja

    SvaraRadera