fredag 19 december 2014

Nöjd!

Idag var jag hos frissan, har bestämt mig för att inte tona/färga håret längre men vill inte ha den där hemska "utväxten" som blir och eftersom det mesta av håret vid det här laget nästan var svart av all färg så blev det först en "avfärgning" av håret sedan la hon (frissan) lite slingor för att mjuka upp de orange som tyvärr blir när man färgar ur ett färgat hår:( nu har "utväxten trollats" bort:) Och nästa gång jag känner för att gå till frissan kan hon bara lägga lite mer slingor tills allt hår är min egen hårfärg igen dvs. grått:)  Det hela tog tid, 11.00 satte jag mig i frisörstolen och 13.30 var jag klar. Det blev ett stort hål i plånboken men jag blev nöjd med resultatet:)
Fick också äntligen tag i mera röda julgranskulor, jag bestämde mig för att "fläska" på rejält med pynt i granen i år :) Lite Disneyvarning men det är kul att göra lite förändringar:) Finns nog MÅNGA olika synpunkter på den granen men jag gillar den faktiskt:) 

2 kommentarer:

  1. Härligt nör man är nöjd efter ett besök hos frissan, tyvärr är det inte speciellt billigt.
    Jag tycker att din gran är fin. Här har den inte kommit in än.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Snygg i håret o snygg gran, då kan man sträcka på sig o vara nöjd 8-)
    Ha´t himla gôrgôtt i jul
    Nina

    SvaraRadera