lördag 15 november 2014

Ombyte förnöjer :)

 På väg till Marstrand med min moster i förmiddags (körde hem henne i dag) stannade vi till på Kullens Handelsträdgård och jag hittade några "miniväxter" och lite dekorationssten i olika färger. Nu i kväll har jag fixat till en liten fantasiträdgård i miniformat att ha på köksbordet:) Skålen och det lilla huset hade jag sedan innan och med lite annat "plock" som jag köpte i går och växterna idag blev det rätt bra. Nu kan vi ha lite annat att titta på än varandra när vi äter frukost i morgon bitti:) Har visserligen inget emot att titta på älsklingen men ombyte förnöjer ju :)

4 kommentarer:

  1. Byt inte ut för mycket, även om ombyte förnöjer ;-))
    Fortsatt trevlig helg på er båda två!
    Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä Birgitta, det bästa byter jag aldrig bort :)

      Radera
  2. Snyggt plock, ser ut som ett floristarbete.
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Såå njutfullt ... Ger inspiration att hitta ngt som kan förgylla det mörka- även om både gubbe o mat är bra..

    SvaraRadera