fredag 19 juli 2013

Missat att vattna;(

 Inser att jag inte skrivit på bloggen sedan i måndags, illa! Men så har det blivit nu när det är full rulle i det som skall bli vårt nya fina kök;) Ute blommar det för fullt men det har inte blivit mycket trädgårdsaktiviteter men lite bigarråer har jag plockat in och gottat mig med:)
 Solgass, blåst och ingen som vattnar är ingen bra kombination:( Har totalt missat att vattna en del av mina sommarblommor, men det är ju inte mycket att göra åt i det här läget.
Bättre att satsa på sådana här blommor i stället kanske:) En skapelse i keramik som jag har gjort:) Den har i alla fall klarat av min försummelse i år:)) 

1 kommentar:

  1. Hejsan Monne!
    Tänk att vi äntligen har fått en sommar då det inte vattnas ovanifrån;)! Vattenslangen slits flitigt i sommar och visst missar även jag någon sommarblomma trots att mitt kök ser ut som den gjorde även för 15 år sedan;)!/Anja

    SvaraRadera