fredag 3 augusti 2012

Riktigt bra!

Försöker att vara ute i trädgården mellan skurarna:) Solen tittar fram ibland och då rusar jag ut, tar tag i rensjärnet och lägger mig på knädynan och då....... ja då kommer det en skur igen;( Men för en stund sedan tog jag kameran, passade på när solen tittade fram och minsann hittade jag ett fint motiv:) Här har jag fått till det riktigt bra om jag får säga det själv:) Echinacea purpurea 'Magnus' (Röd solhatt/Rudbeckia) framför Clematis integrifolia 'Aljonushka'Det hade jag ingen tanke på när jag planterade Clematisen och har inte ens lagt märke till det förrän nu:) Mycket trevligt när det blir bra av sig självt:) Nu ska jag försöka att hinna ut med rensjärnet igen innan nästa skur:)

7 kommentarer:

  1. Tänk om det omedvetna styrde planteringarna så där bra lite oftare :)

    SvaraRadera
  2. Snygg bild. tack så hemskt mycket för senast, det fanns ett leende på mina läppar hela kvällen. Och idag har vi grävt bort alla plattor för att dränera. det kommer att bli grus istället för plattor när det är klart ;)//Britt

    SvaraRadera
  3. Så underbart Britt! Såg lite i smyg när ni kollade gångarna:)

    SvaraRadera
  4. Verkligen lyckad kombination!

    Mina ryggproblem är inte över ännu så att jag får anpassa rörelsemönstret efter det och det blir definitivt inte att slänga sig på en knädyna i rabatterna/Anja

    SvaraRadera
  5. Det är ett sådant vackert namn Röd Solhatt.
    Som man blir glad av.
    Vackert tagna bilder, du är duktig med kameran Monica.

    SvaraRadera
  6. Härligt:) min Magnus dog ityvärr i vintras. Vill ha många Rudbeckior men tråkigt om dom inte vill leva här. Kram/Fia

    SvaraRadera